Nu var det klippt!

Lillstumpan har ju i en længre tid klagat på små hårstrån i øgonen. Jag har frågat om hon vill jag ska klippa, men nej det ær ju såklart helt oaktuellt. Hærdomdagen trodde jag hon ångrat sig før hon sa ja! Bara det att då ville hon ha nagellack i håret sen. (Man får nagellack efter man klippt naglarna). Så det blev inget klippt då heller. Men igårkvæll, då jæklar! Ungen sov som en stock, jag kom med kam och lillsaxen och krøp upp i sængen och i halvmørkret dær klipptes de førsta stråna som væl blir en fin lugg sen nær håret tjockar på sig.

Imorse vaknade hon, lyckligt ovetandes om mitt tilltag.
Man får inte vara dum inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0