Nalletvætt

Iselins nya favvis Ole Brumm var tvungen att tvættas igår. Smitthærd och sanitær olægenhet utan dess like. Iselin var inte helt med på det hela, innan jag berættade hur himla kul det var før små bamsar att åka tvættmaskin. Och han såg onekligen ut att ha kul dær inne, den lilla Nalle Puh'n. Plask plask plask læt det, och vi tittade på och fnissade. Nær han var færdigtvættad var jag tvungen att linda in han i en handduk och sen satt han och Iselin och møs i soffan och såg på haj-film.


Idag har vi tvættat fønster och gått till affæren. Iselin skulle promt gå med sin egen lilla vagn och sprang som en annan vilde. Vi sov rætt længe morse, så nær det var lunchvila somnade jag och vaknade av att Iselin satt ute i vardagsrummet och lekte med bilar. Aja, så kan det gå. Nu har vi stædat lite mer och ska alldeles strax gå och hæmta pizza.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, sötaste Iselin!!

2010-10-17 @ 12:10:23
URL: http://muchness.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Ni är då bara bäst! Och härligare glädjekälla får man leta efter ;)

2010-10-17 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0