Onsdag

ær sova-øver-hos-pappa-dag. I alla fall om man heter Iselin och ær tre æpplen høg.

Fick en surtant på mig nær vi væntade på bussen, som tyckte jag skulle hålla reda på min pojk. Dvs Iselin som sprang omkring och hoppade och plockade på græsmattan. Jag blev lite stælld, fast det var nog tur før henne, annars hade jag nog sagt något fult.

Idag har jag stædat och rensat garderoberna i hallen. Bytt ut sommarklæder och skor mot vinterns varianter. Mysigt! Jag gillar att pælsa på mig. (Påminn mig inte att jag sa det sen om några månader). Hade tænkt fortsætta med klædgarderoberna, men først en vælførtjænt cola-paus.

Iselin fick målat naglarna igår. Rosa skulle det vara så jag tog det som var nærmast.

Mycket nøjd blev hon.



Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Åoo så fina naglarna blev! Och så bra jobbat av er att fixa i garderoberna inför kommande vinter! Det bästa med att pälsa på sig är att man minimerar risken för att frysa bort, så vinterkläder (åå täckbyxor!) är härligt! Förresten kunde du gott ha frågat den surtanten om hon alltid brukar vara så folkilsken eller om det bara var mot små flickor? En del blir visst bara surare då de ser glada människor!

2010-10-20 @ 23:00:24
Postat av: Thess

tihi, fina naglar:)



Ja, dom säljer ju massor såna nagelgrejor på Tradera, så jag måste nog testa iaf.

Fast med min tur så hinner väl naglarna gå av tills dess:)

2010-10-24 @ 07:06:46
URL: http://thuss.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0