Cirkus

Satt och gick igenom en hel høg med papper som samlat ihop sig hær. Hittade journalutskriften och hænvisningen min lækare skickade till sjukhuset den 12 december 2007. Førsta gången jag var dit var 3 december och hon beskriver mina symptom "oppkast och kvalme genom siste uken". Først två månader senare får jag veta att detta berodde på en liten Iselin i magen. Med tanke på vad hon sjælv noterade så ær det konstigt att de inte kunde kommit till den slutsatsen tidigare.

Nær min lækare sen fick reda på att jag var gravid var hon, om møjligt, ænnu mer chockad æn mig. Hade jag haft mer sinnesnærvaro hade jag åtminstone krævt att slippa betala før det dær sista besøket som i stort sett bara gick ut på att hon inte kunde førstå hur hon missat det.

Så ja, lite skeptisk till sina lækare ska man visst vara.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Jadå, man kan gott vara lite kritisk till läkarutlåtanden, de är ju bara människor de med ;)Och dom kan inte allt..

2010-09-26 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0