Decemberstress

(Tänkte föst skriva september, my mind is on vacation..)

Alla pepparkakor är bakta och julklapparna inhandlade. Bara någon få kvar, och de är just for fun. Sverige-folken kommer med all julmat (och julmust) och my mate är ansvarig för ribben. Jag är inte norsk än, så jag slipper ^^

Annan viktig info: jag har köpt en bil. Leveras på typ torsdag tänker jag.

Det är snorhalt ute idag. Så sjukt jävla glashalt så när vi skulle skynda oss till bussen imorse så hann jag knappt 10 meter innan underlaget förrådde mina fötter. Ungen i vagn och jag ska försöka parera det som kommer att bli en bad one. Det slutar med att vi ligger båda två på hård och kantig is, med lite vatten o top bara för att göra det hela extra juicy. Jag tror hon mest blev rädd, för det blev inga märken på henne. Jag däremot har ett blått knä och en halvblå armbåge. Vad gör man inte för sina ungar liksom.

Imorgon är det Lucia. Det blir eggsajting.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Aoo! Aoo! Var har du broddarna? Tur det gick bra i alla fall, men det gör så ont å slå sig :(

Och att köra bil såna här dagar bör undvikas till varje pris! blås blås på onda ställena..

2011-12-12 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0