Loveli weekend

Med god italiano, rödvin och Johnny-bio. Åsså lots of tevespel på det.

Mindre najs var det att min dotter vaknade 03.30 imorse och höll låda och skulle stå opp. Efter en timmes tisslande och tasslade somnade hon iaf, tyvärr inte jag. Har vart hyfsat trött idag, men inget lite cola inte kunnat hjälpa. Det är fördelen med att inte konsumera den gudalika drycken everyday.

Skola idag var najs. Ny lärare för dagen och första hjälpen som tema. Massa real life storys och blod och yummy - the time of my life typ. Nu hoppas jag vi ska sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0