Mitt i veckan-dagen

Nu har lilla krassliga gullet åkt iväg till sin far. Hon var aspeppad och sa att hon skulle sova med fiskarna inatt. Han styrde upp barnvakt till morgondagen och fredag så jag får äntligen gå till skolan igen. Wohoo!
Annars är det rätt imponerande att den lilla kan ha 39 graders feber och ändå springa omkring och busa och sjunga för full hals i nästan en timme. Jo, mina öron minns att det var precis så länge.

Ska sätta mig och få läst kapitlen vi ska gå igenom imorgon. Inget slår att komma väl förberedd!


Kommentarer
Postat av: Lindah

du har fått en award i min blogg

2011-01-30 @ 12:48:33
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0