Verri najs weekend

Vi har haft kul jag och min lilla tjej. Igår åkte vi tåget in till stan. Vi skulle köpa en födelsedagspresent till moster Sarah. Iselin var astaggad och kunde inte prata om annat än moster Sarah på hela dagen. Så åt vi tacos och såg på Pippi.

Idag har vi varit ute och lekt. Det blåste som rackarns så det var lite kallt, men vi fick byggt både en snögubbe och en snöhäst. Den senare förvandlades fort till Lilla Gubben och min dotter till Pippi Långstrump. Fullt ös medvetslös! Nu ska vi slänga igång en tvättmaskin och försöka röja upp lite, vad nu poängen är med det. Det ser ju likadant ut efter 5 minuter ändå :)


Kommentarer
Postat av: Elli

Ni byggde verkligen en jätteglad snögubbe :)

2011-01-12 @ 20:31:51
URL: http://elleyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0