Bajspass!

Mitt pass är ju av den årgången som gärna faller i bitar. Mitt har tydligen börjat släppa lite i ena kanten nu, och på måndag är det tänkt vi ska till utomlandet, med Ryanair som har pass som krav. Ajfan. Jag tänkte nödpass på ambassaden på måndag, men de ger tydligen bara sånt som gäller för en resa hem till Sverige = lite hjälpsamt. Närmsta svenska ställe för sånt är Landvetter = impossible med treåring och utan bil.

Återstår bara att hålla tummar och tår för att de inte bryr sig om sånt och jag får åka ändå. Annars blir jag ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0