Lördagsshopping

Thanx to mycket efterlängtade skattepengar. Iselin lärde sig ordet shoppa och valde helt själv ut en klänning som hon var väldigt nöjd med. Hon gillar att ha på dom och dansa, så den flyger så fint. Hon hittade oxå fina Lynet-kalsipper/underbyxor. Men inte ens tanken på att få såna gjorde henne intresserad av att skippa blöja. Jag antar att det inte är dax helt än då.. Sen köpte hon lördagschoklad (och jag glömde köpa min) som hon satt och tryckte i sig på tåget hem. Jeg har shoppet den sa hon nöjt och hade choklad i hela ansiktet. Sen kom vi hem och bytte om till nyköpt klänning och härjade lite ute innan vi avslutade kvällen med halva favoritfilmen - Bilar med stora hjälten Lynet McQueen.




Igår då. Iselin fick sova över hos pappan sin för att jag skulle få gå på konsert. Foo Fighters spelade i Oslo och jag och min babe hade biljetter. Totalt jäfla awesome  och skitbra var det!! Stämning, hög musik och massa folk. Och så var vi ju där med ingen mindre än den norska Kronprinsen som inte är mer människa än oss andra och hade ståplats han med. (Ja, alltså vi var ju inte där tillsammans, men han was in the samma building, samtidigt som oss av precis samma anledning.) Hur underbart som helst var det iaf, även fast jag varit uppe sen innan 06.00 på morgonen. Vi var inte i säng fören just innan 2, så I was pretty trött. Men klart värt det, indeed!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, härligt Iselin, och väldigt duktigt som shoppar så bra :D elvira och hon skulle komma väldigt bra överrens känner jag :D



Och dig Anna tänker jag ignorera, för jag är fortfarande avundsjuk på att du såg Foo Fighters ;)

2011-06-28 @ 10:08:23
URL: http://muchness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0