Älskadeunderbaraonge!

Jag vaknade här en dag, typ fredag tror jag det var och kunde knappt tro mina ögon när jag såg att det bästa jag vet fortfarande låg och sov sött i sin egen säng. Hon har aldrig sovit en hel natt i sin egen säng! Och jag behövde bara gå dit en endaste gång för att hjälpa henne att hitta smokken. Jag vet inte om det berodde på att det blev lite senare än läggdax pga legevaktsbesök kvällen innan, men jag hoppas att det kanske kan bli en trend framöver.



Ikväll när vi ska lägga oss, eller henne rättare sagt. Hon somnar iaf alltid i egen säng och jag har sagt det är för trångt för mig att ligga där, så jag brukar sitta bredvid. Ikväll sitter hon där och väntar på mig medans jag ordnar välling. När jag kommer in i sovrummet säger hon se mamma, jag bäddar! Nu du ligga här! och puffar och vrider och vänder på kudden där hon vill att jag ska ligga. Och jag blev lite tårögd av lycka.
Nåt rätt måste jag ju göra.

Lycka är att vänta 20 minuter på bussen när det finns stora vattenpölar att simma i.


Kommentarer
Postat av: åsa

Söta underbara unge :)

2011-03-06 @ 00:11:00
Postat av: Mamma Mu

Ja verkligen underbar unge! Och du gör verkligen massor av rätt hela tiden :)

2011-03-07 @ 16:26:22
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

Finns även andra tävlingar tex kan man vinna en jätte fin klockring eller en söt filt till barnet så kolla i vänsterspalten där de är länkade:)

2011-05-22 @ 18:17:10
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0