Återuppståndelsen

Jag råkade visst glömma bort jag hade en blogg. Ooops på den.

I Norge rullar livet på, och det gick från sommarkläder till vinterkläder snabbare än väntat. Trodde ju vi skulle få mer än en vecka med sommar.. Aja. Det börjar dra ihop sig till eksamenar (eksamener.. böjning på skumma norska ord = not my cup of tea) här för mig och jag borde rimligtvis vara lite nervös, men icket. Det verkar som att jag tycks lägga min lit till ödet och på på vis slipper the total angst av tre kursböcker som ska kunnas innan och utantill. Jag väntar till efter måndag iaf. För nu ska jag ha helg med min käre, bara han kan komma hem nångång så jag kan korka upp vinet! Ja, finvinet vi köpte när vi var på vingård i Alentejo that is.

Och om nån funderat på hur det skulle funka att resa med en sprallig och sprattlig snart treåring och sitta flera herrans timmar på flyg å i bil å grejs så kan jag upplysa om att det funkar finfint. Ytterst väluppostrad och gemytlig liten dam det där (om man kan säga så om sin egen avkomma utan att låta bajsnödig), som smakar på allt och äter det mesta. Vissa saker konstaterade hon var lite för starka, men det var icket problem att få i henne av den lokala födan.



Kommentarer
Postat av: ullrika

Bälkommen tillbaka!



Var har ni varit? Lycka till med tentorna!!

2011-05-09 @ 22:17:30
URL: http://ullrika.se
Postat av: Mamma Mu

Äntligen mera blogg!

2011-05-23 @ 10:01:07

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0