Säturdäjj!

Sicken eksamen det blev igår. Ett ämne jag skrivit om tidigare, bara för lite äldre barn så jag har troooo på att det gick bra. Godkänt ia och det är ju det viktigaste. Inatt har jag drömt mardrömmar om nästa eksamen. Huga!

Igår fick babe följa med å hämta avkomman från dagis. Hon var glad och hade haft genrep för 17e maj och tillåme fått besök av russen.  Massa skoj för di små. Sen promenixade vi hem, klättrade lite träd och busade på gräsmattan. Sen blev det en lycklig liten dam när en röd bil innehållandes mormor och morfar rullade in. Hurra!! Vi grillade goda hamburgare, ananas och drack rödtjut. Så nu blir det en helg fyllt med bus och mormor å morfarhäng.


Kommentarer
Postat av: Lindah

Fördelen med att bo i tattarhoods är att man kan hänga tvätten vilken dag i veckna som helst :-D

2011-05-22 @ 20:25:50
URL: http://grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0