Nattsudd

Vaknade sån 4-ish inatt, efter ca 4 timmars sömn. Dotter var oxå vaken och tittade på hyllan ovanför sängen, modell Lack från IKEA.

"Mamma, ser du den?"

"Hyllan?"

"Ja.. Kan man stå på den?"

Mitt i natten-bryderier är de bästa.



När jag hämtade henne från barnehagen idag sa jag vi skulle hem å laga middag. "Jeg vil spise grøt!" skriker det lilla livet lyckligt. Jag är som glad hon är billig i drift ^^ Det blev trots det pasta med pesto, "mozzarell" och dvärgtomtater. Bara saker som vi älskar att äta, i en å samma maträtt. very happi kid å very happi me


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Nattens tankar kan vara helt enkelt vad som helst tack å lov.

Pesto.. ja favvosmak minsann ;) Och underbart att det finns grötälskare!

2011-10-15 @ 12:08:27
Postat av: Sofia

Sådan mor, sådan dotter? "Jag undrar hur det är att vara ett tak..."

2011-10-17 @ 13:22:08
URL: http://saph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0