Kul unge

Min dotter satt och fipplade med min telefon här en dag och hittade bilderna som hon belåtet bläddrade mellan. Där var det en bild på mig, på väg till tåget (ego-pix, så very bloggigt av mig, jag vet!). Hon verkade inte helt förstå vad det var hon såg.


- Mamma, vad göör du? undrade det lilla livet först. Jag sa att det var när jag var på väg in till byn.
- Mamma,  var är jag?

Ja, kära dotter. Jag tycker oxå att bilder ser lite konstiga ut om inte du är med på dem.





Ibland vill hon oxå leka att hon ligger i min mage. Då ska det lyftas på tröjan, och så ska hon ligga med huvet på min mage tills hon lessnar. Det blir väldigt varmt då. Varmt och lite mysigt.


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Å gullet :) Ja hon har ju rätt. Och visst är det varmt å mysigt att ha henne under tröjan.. bara tröjan är nog stor! Och jag tror helt säkert att hon inte fipplar med telefonen, hon vet exakt vad hon gör :D

2011-09-25 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0