Rastlös

Jag undrar om det är the curse of mitt stjärntecken eller om jag bara har myror i brallan. Med jämna mellanrum kommer det såna där extrema moments när jag inte kan ta mig iväg fort nog. Måste ut, uppleva, upptäcka och bara komma mig bort, resa lite. Ofta resulterar det i lite mer eller mindre spontana resor. Suget brukar ge med sig lite när det ligger en e-biljett i min inbox. Nu ligger det ju till som så att som vikarie med ytterst osäker framtid kan man som inte bara ta ledigt hur som helst, man kan inte heller lägga sina sista slantar på en flygbiljett. Så idag började jag laga en efterlängtad fotobok. Göteborg och framförallt Portugal. Vill ha en fin, ordentlig en som jag och Iselin kan titta i. Hon minns ju så himla mycket, så det vore kul att kunna se på bilder tillsammans. Så nu är det på g. Återstår bara att se hur länge det tar innan den är komplett ^^


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Åh jag gillar din tanke!! Energirikt och bra! Och bilden från i påsk.. tack!

2011-09-30 @ 10:48:39
Postat av: Mamma Mu

Vi får åka iväg igen! Till sommaren?

2011-09-30 @ 10:49:33

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0