14.2.12

Alla stjärtans dag, lillebrors födelsedag och dagen jag fick veta exakt hur mycket sushi som ryms i en tre å ett halft åring. 7 bitar, olika sorter. Som den lilla gourmet hon är pekade hon och ville veta vad precis allt hette. Vet din unge vad ett noriblad är eller?! :D

Annars så har hon fått en Askungen barbiedocka igår och en Snövit + häst. Hon sken upp som en sol, prinsessor är bara awesome. Men inte så awesome så man lämnar Lynet utanför, närå, här får alla vara med. Var oxå rätt intressant att se när hon efter maten bara struntade i sina nya prinsessor och bara lekte med bilarna. Relationslekar, men ändå :D

Annnars så börjar graderna återvända till närmare nollgradigt (snart iaf), vilket känns välkommet. Och snart kommer det paket på posten till mig, innehållandes en mycket efterlängtad snowboardjacka. Ih!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Hon fixar det där genustänket själv hör jag ;)

Och det är bra att hon är matfrisk på sånt som du också gillar. Härligt! Helt underbart!

2012-02-15 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0