16.2.12

åH jisses vilken lång lång vecka det har vart. Tur det är helg snart.
Idag var jag och lilla fröken och tittade lite i leksaksbutiken. Just for fun sådär. Det är karnevalstider här i Norget, så det är maskeradkläder som gäller. Hörde en mor och hennes dotter dividera om dockor de inte skulle köpa, det var maskeradkläder hon skulle ha. Och vad ville hon klä ut sig till? Kapten Sabeltann, det var lilla flickan helt klar på. Jag undrar om hon faktiskt fick vara det tillslut..

På mitt jobb har vi karneval imorgon så jag kommer återanvända min kattoutfit (mycket passande kan tyckas), så det blir fullt ös medvetslös. Iselin ska ha bestefardag som hon gleder sig massa till, och sen ska hon få stänga med mig på jobbet.

Jajuste, idag var första gången någon annan än mamma/pappa/bestemor hämtade Iselin. Min goa kollega Pernille erbjöd sig att gå och göra det medans jag var tvungen att jobba en halvtimme till. Vi var nog båda lite osäkra på hur det skulle gå, men hon hade lyckligt kommit hoppande och följt med. Sicken tur! Då kan vi göra det fler gånger ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Hade vi bott lite närmare er så hade ju vi fått göra det :/ AAAaaavis!

2012-02-16 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0