23.2.12 - Dagen det föddes en prinsessa

Thanx to Twitter lyckades jag få med mig att det skulle vara presskonferans 07.00 så jag fick se stolt nybliven far berätta om det. När jag sen går ut till bilen så är det ljust ute, luktar sommar och jag hör fågelkvitter. Klockan var 07.07. Satan så underbar morgon. Resten lämnar vi osagt ;)

I söndags kokade vi blåmusslor. Sjukt jävla gott. Crazy.

Jag köpte hårfärg idag, inte en röd. Iselin såg den och var mycket skeptisk. Mamma, jeg liker ditt røde hår. Du er pen. Sötajävlaunge! Så har vi slutat bråka så mycket och nu frågar hon bara massa avancerade frågor.

- Hur många djur finns det i afrika?
- Varifrån kommer äppeljuicen?


Jupps, life is gooood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0