Vanskötsel

Ja, det känns lite som att jag vansköter dig, kära blogg. Men jag lovar att jag ska försöka ta hand om dig lite bättre i framtiden. Med betoning på försöka. ;)

Viktig info om det som skett sen sist: jag har fast jobb (om du inte visste) och jag är proud bilägare.


Idag har det snöat som pokkern. Iselin önskade sig skidskola så i var ute strax efter 10 imorse och skidskolade oss litegrann. Och åkte akebrett. Kult som f, och snöigt. Sen har vi vart på kalas hos en av hennes dagiskompisar, det var ytterst trevligt med människor som inte tar sig själv så högtidligt och en svensk pappa till råga på allt. Jag kände inte helt jag ville prova mig på parkering och shit i flera meter snö, så M fick ta bilen och köra oss. Jävla god gräddtårta var det oxå. Åsså trodde de mitt lilla flickeflarn fyllde 5 i år, hon är ju så lång! Men närå, tre å ett halft är hon, så 5-års dagen är en bit bort :)

Annars.. Wet dreams om att bo i en avlägsen del av Alaska, sjukt gott rödvin skräckfilm senare ikväll. Imorgon ska jag se om jag får med mig my mate på visning av hus i hoodsa här. Gångavstånd till mitt jobb så vi behöver isf bara en bil, låter värt redan där ;) Thats abutt it.

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Hade varit kul att få se hur den lilla ser-ut-som-femåringen ser ut numera :)

2012-01-22 @ 01:23:10
URL: http://ullrika.se
Postat av: Mamma Mu

Hääärligt! Klart ni ska börja spana på lite andra boenden också ;)

2012-02-04 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0