20.06.12 - det här med husletandet

När man väl ska köpa något så ska det väl vara drömhuset?! Eller åtminstone ett hus man gillar very mucho?!
Men då blir man ju bara så jävla besviken sen när det kommer nån rich badass bitch och ger ett bud mååååånga norske kroner över prisantydning, på visning. Så hur är det tänkt man ska orka drömma och bli kär i hus, när man sen måste bli så besviken. (Och varför ska man måsta vänta 10-12 dagar från man ser annonsen till första visning, skiiiitajobbigt ju!)

Utöver det, så är det värt att nämna denna ofattbara trötthet som börjat ge sig till känna. Sådär nästan däcka-på-soffan-efter-middag trötthet. Åsså blev det ju knappast bättre av sitta uppe senare än vanligt å se på fotboll igår iofs. Eller av tur i skogen med jobbet idag, och utebliven rast dvs utebliven powernap mitt på dan. Ja, jag är ju fan som en hel pensionär.

Min dotter har köpt en varg. Det är hennes nya följeslagare.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Men nä scheisse för husbudet.. Nåja, du ska se att det blir jättefuktskadat hus till höstregnen och då är ni nog glada att ni inte köpte det. Inte vet jag om det var nån tröst..? Ta powernap så fort du bara kan, snart är det semester! Och drick vatten :) Kram!

2012-06-21 @ 22:24:53

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0