Fullt ös medvetslös

Ja jisses vilket röj det var igår. Dagen började med prommis från Grünerløkka ner till stan för shopping av diverse nödvändigheter. Och så tebax igen. Sen var bilen full med saker som skulle slängas (thank god jag köpte en stor en) så vi skulle på tippen med det. Tyvärr hade väl större delen av Oslos befolkning tänk sig samma sak, så vi blev stående i kö en jävla halvtimme innan vi kom in. I fredags fick jag äntligen sålt gamla sängen så nya stod på önskelistan. IKEA alltså. I två omgångar eftersom bägge sängarna inte rymndes samtidigt. Oavsett om vi lånat släp eller inte så hade det blitt två rundor dit så vi körde dem i bilen. Strax efter det kom jag på att jag skulle ju på apoteket å hämta nytt pencillin mot jävla bihåleinflammation så det blev ändå en runda ut efter det. Och så 4 knökfulla tvättmaskiner under dagen, så vi fick gjort en jäkla massa. Jag skyller på kortison, det påstods man kunde bli lite... speedad av det. Natten var helt awesome och att vakna utan att ryggen håller på gå av var helt klart värd varenda säng-krona som spenderades. Epic!!

Det här däremot gjorde vi förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0