Lagen om att allt jävlas med mig.

När mjölkfabrikens strejk upphört, vad händer då?

Jag vaknar upp med värdens förkylning! Ont i halsen, hostar och snor för kung och fosterland. Är så länge sen jag varit förkyld så jag minns typ inte hur det kändes. Förr i tiden så hällde jag i mig en flaska echinea-nåt för att hålla mig på benen och dra in pengar. Nu förtiden får jag nöja mig med att snora på mitt barn.

Henning ska och jobba imorgon, vilket lämnar mig ensam med Iselin en hel dag! Första gången på sisådär två månader det sker, så jag är mer än lovligt nervös. Hur ska detta gå?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0